פרסום בלינקדאין - 4 דברים שלא ידעתם


אם אתם חושבים על פרסום בלינקדאין ורוצים לעשות את צעדיכם הראשונים בפלטפורמה, חשוב שתבינו כבר מהתחלה מי נגד מי. ואחרי שתבינו את זה תוכלו להמשיך ולהתקדם לעבר האפשרויות היותר מתקדמות של הרשת החברתית. אז לכל אלו שרוצים להתחיל, הינה 4 עובדות שאולי עוד לא ידועות לכם:

  1. לא משחק ילדים: נכון שפתיחת פרופיל בלינקדאין איננה משימה מורכבת במיוחד. אבל אם רוצים להגיע למיצוי מיטבי של הפוטנציאל המצוי בפלטפורמה, ובהחלט יש כזה, כללי המשחק משתנים. עליכם ללמוד כיצד לעשות שימוש מושכל בכלים השונים שהיא מעמידה, ובלי זה רוב הסיכויים שההשקעה הכספית והשקעה הזמן יתבזבזו. לכן, אם עוד אין לכם הרבה ניסיון עם לינקדאין, או שלא עברתם סדנא ייעודית, עדיף להיעזר בחברה שיודעת מה היא עושה. השירות אינו יקר וההשקעה הרבה יותר נכונה.
     
  2.  יש המון כלים לשיווק בלינקדאין: אז דרך הפרופיל שלכם בלינקדאין אתם יכולים לפרסם פוסטים, אבל בכך לא תם העניין. אפשר גם לשתף מידע, להציג מצגות, לספק עדכונים, לאתר קולגות קרובים אליכם, להפנות לפורומים ובלוגים מקצועיים וכדומה. יש גם אפשרות חשובה של כניסה לקבוצה עם נושאים משותפים, ובהם תוכלו ליצור קשרים ומוניטין על ידי פיתוח דיונים ורעיונות, העלאת שאלות ומתן תשובות ועוד. ולא פחות חשוב: לינקדאין מאפשרת לכם לבצע פרסום ממומן של פוסטים ומודעות, לפרסם in mail, לפנות לאחרים בצ'ט ישיר וכן הלאה. כאמור, בכלים האלו ונוספים צריך לדעת איך להשתמש בצורה מושכלת ואפקטיבית.
     
  3. רוצים לבד. קחו סדנא: כן, יש גם סדנאות לשיווק בלינקדאין שמאפשרות לכם לרכוש את כל הידע הנחוץ על הרשת החברתית, ולהשתמש היטב בכלים שלה – בסיסיים ומתקדמים כאחד. בין היתר, סדנת שיווק בלינקדאין עוסקת ביצירה של פרופיל מקצועי בצורה אטרקטיבית ונכונה (קורות חיים, המלצות, כישורים, תעודות וכדומה). כמו כן, הסדנא עוסקת במציאת עבודה ובחיפוש וגיוס עובדים דרך הרשת החברתית, בבניית נוכחות חיובית בלינקדאין, הגדלת הדאטה, איתור לקוחות פוטנציאליים, הקמת וניהול דף עסקי, ושימוש בכלי השיווק הממומנים כמו אלה שהזכרנו לעיל.
     
  4. פלטפורמה מרכזית ליצירת קשרים: אולי אתם לא יודעים שכיום לינקדאין היא הרשת החברתית המובילה בעולם ליצירה של קשרים מקצועיים ועסקיים. מאז שהושקה לפני כ- 15 שנים (לפני כשנתיים נרכשה על ידי מיקרוסופט) מספר המשתמשים בה רק הלך וגדל בהתמדה. ואם מיקרוסופט החליטה להשקיע עשרות מיליארדי דולרים בלינקדאין, ומאות מיליונים מנהלים בה פרופילים והתקשרויות, הדבר מעיד על הפוטנציאל הקיים בפלטפורמה הזו גם עבורכם.

 

 

 

 

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1603 SALES@NTT.CO.IL