טופס 101 מקוון פשוט לעובד ולמעביד


מערכת איזידוק מאפשרת לכם להעביר מגוון רחב של טפסים ומסמכים לפורמט דיגיטלי, ובכך לעשות את המעבר לעבודה מקוונת ולהצטרף למגמה של עסקים ללא נייר. למעשה המערכת שלנו יודעת לטפל בכל ההליכים של קליטת העובדים החדשים בחברתכם בין אם מדובר בעובד יחיד ועד לגיוסים המוניים, ובהמשך היא תספק מענה לניהול תיקי עובדים לאורך כל תקופת העסקתם. אחד טפסים הבסיסיים שנמצאים בכל תיק עובד ובו המערכת שלנו יודעת לטפל הוא טופס 101 מקוון.

מילוי פשוט ומהיר של הטופס

טופס 101 מקוון הוא ממש זהה לטופס הרגיל שאותו ממלאים עובדים המצטרפים לחברה, וכן בכל תחילת שנת מס וכאשר חלים שינויים בפרטים הקשורים לפטורים ונקודות זיכוי במס. ההבדל העיקרי בין טופס 101 מקוון לטופס הפיזי הוא שכאן אין צורך בניירת ואין צורך במילוי ידני או בחתימה ידנית. את הטופס אפשר לשלוח אל העובד במייל או ב- SMS כדי שיקבל אותו במחשב או בטלפון הניי,ד וכל המילוי נעשה אונליין. המערכת שלנו מנחה את העובד סעיף אחר סעיף בעת מילוי הטופס, החל בפרטים האישיים ועד לסעיפי נקודות הזיכוי, ויודעת לפתוח ולסגור עבורו את השדות הרלוונטיים בהתאם לתשובותיו. למשל, אם העובד מסמן שהוא נשוי ייפתח בהמשך הסעיף של מילוי פרטי לבן הזוג והכנסתו.

אם כן, המילוי של טופס מקוון 101 הוא אפילו יותר פשוט מהמילוי של הטופס הפיזי וגם החתימה עליו נעשית באופן דיגיטלי באמצעות העכבר על המחשב או באמצעות האצבע על גבי מסך המגע של הטלפון הנייד. לאחר שהעובד ממלא את הטופס וחותם עליו הוא מועבר בצורה אוטומטית אל התיק שלו בהתאם להגדרות שהוכנו מראש ומכאן והלאה יכולים לעיין ולטפל בו כל הגורמים הרלוונטיים והמאושרים.

גם מבחינת המעסיק מדובר בתהליך פשוט מאוד שכן אין צורך לבקש מהעובדים לסור אל מחלקת משאבי האנוש כדי למלא את הטפסים, אין צורך להדפיס את הטפסים המלאים שנשלחו במייל, או לתייק אותם בתיקיות פיזיות תוך שימוש בניירת. הדבר מקצר ומייעל את התהליך עבור שני הצדדים וגם מונע טעויות אנוש מיותרות, מספק רמת אבטחה גבוהה וחוסך זמן יקר לאנשי מחלקת משאבי אנוש ולעובדים עצמם. מכאן והלאה מחלקת משאבי אנוש גם יכולה לבצע כל פעולה נדרשת על הטופס מול הגורמים הרלוונטיים כגון רואה החשבון, חשב השכר או רשות המיסים.

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1605 SALES@NTT.CO.IL
//