פרסום OFFLINE

פרסום האתר באינטרנט הנו דבר ידוע ומקובל. חשוב לדעת שיש גם דרכים נוספות לפרסם את האתר. לפניכם רשימה של דרכים לפרסם ולקדם את האתר לא דרך האינטרנט.

  • בחר לאתר שם קליט (לא ארוך מידי) שיכלול את שם העסק, או יבטא את מוצריו.
  • אל תשכח לכלול את כתובת האי-מייל והאתר בכל טפסי המשרד:
    הזמנות, חשבוניות, צ'קים, כרטיסי ביקור, מעטפות דואר וכל חומר מודפס במשרד.
    כתובת האי-מייל והאתר הם מעתה חלק מסימני הזיהוי של העסק בדיוק כמו מס' הטלפון והפקס.
  • בכל ההתכתבויות של החברה רצוי להוסיף את הלוגו בכותרת ואת פרטי האתר. ניתן  להוסיף באופן אוטומטי את כל הפרטים בסיומת של כל מכתב אי-מייל.
  • הוסף את כתובת האתר בכל רישום שבו רשום העסק כמו דפי זהב ופירסומים נוספים, כדי שמי שמחפש מוצר/שרות יוכל לפנות אליך באופן ישיר דרך האתר.
  • במשיבון הקולי של המשרד בזמן שהלקוח או הספק ממתינים לתשובה השמע להם את כתובת האתר והאי-מייל ואם זמנם יקר הם יכולים לשלוח את בקשתם באמצעות טופס באתר. רק אל תשכח לענות להם בהקדם האפשרי.
  • בכל פקס שנשלח מהעסק הוסף אוטומטית את כתובת האתר והאי-מייל. יש אנשים שמעדיפים להתכתב מאשר לדבר ישירות בטלפון. זה חוסך זמן וגם פחות מחייב כאשר רוצים לברר פרטים ראשוניים על החברה.
  • אפשר להשאיר הודעה מוקלטת בביפר או כל מכשיר אחר, שניתן להשיג אותך גם דרך האתר.
  • בכל מפגש עם לקוחות, חברים או אנשי עסקים הודע להם שיש לך אתר - זה לא עולה כסף זה רק מגביר את התודעה על קיומך -  פירסום מפה לאוזן עדיין עובד.
  • מובן מאליו שיש להוסיף את כתובת האתר והאי-מייל בכל פירסום הקשור לעסק, בקטלוג המוצרים המודפס של העסק.
  • בכל הודעה לעיתונות ובכל פירסום רשמי של העסק. מכאן מקור המידע של העיתונאים.
  • בכל תערוכה או ועידה שבו אתם משתתפים לא לשכוח להוסיף ליד שם החברה  את כתובת האתר כדי שיזכרו בכם בעתיד.
  • פירסום האתר בכל גימיק פירסומי (עטים, מאפרות, משטחים לעכברים, שעונים, מגנטים למקרר וכו') שנוהגים לתת מתנה ללקוחות או לספקים כמקדם שיווקי.
  • גימיק פירסומי נוסף הוא הדפסת פליירים וסטיקרים להדבקה על מכוניות (מכוניות החברה) ואספנים למינהם.
  • וודא שכל העובדים בעסק מכירים את האתר - גם הם יכולים לפרסם.

פרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE (באינטרנט).

ואהבת לרעך כמוך אהבת?
הוסף לאתרך