ניהול תכנים לאתרים


היתרונות של ניהול תכנים לאתרים באופן מקצועי

אחת הסוגיות שעימן מתמודד כל בעל אתר באינטרנט היא נוהל התוכן שלו. יש רבים שמחליטים לעשות את הניהול לבד, ולעומתם יש המעדיפים ליהנות מהיתרונות של ניהול תכנים לאתרים באופן מקצועי. במאמר הבא נסקור את היתרונות השונים של שירות זה.

אז למה ניהול תכנים לאתרים עם גורם מקצועי?

קודם כל, כי ניהול תוכן אתר הוא משימה הגוזלת לא מעט זמן. בין היתר, יש לדאוג להכנסה של תכנים טקסטואליים חדשים, של תכני מדיה שונים כמו תמונות וסרטונים, לשינויים עיצוביים, למתן דגש על הפן השיווקי, להודעות על שינויים בפעילות או מבצעים, להשתלבות של כל אלו עם קידום בגוגל, ועוד. על כן, רבים מבעלי האתרים מוצאים כי משימה זו, שאינה עולה בקנה אחד עם הכישורים המיוחדים או עם תחומי העניין שלהם, היא מטלה לא פשוטה. למעשה, במקרים רבים מדובר בשעות עבודה יקרות ההולכות ומתארכות ולא ממש מצדיקות את עצמן, בהשוואה להתעסקות בתחומי הליבה של העסק. אם כן, יתרון ראשון ומשמעותי של ניהול תוכן לאתרים הוא שבעל העסק מתפנה לעסוק בתחומים שבאמת חשובים לו ושבהם הוא מצטיין, מה שבהחלט מצדיק את עצמו מבחינה כלכלית – והרי זו השורה התחתונה.

שנית, כאשר המשימה מוטלת על כתפיו של בעל האתר, שהינו גם בעל עסק שצריך לשאת בקשת רחבה של משימות שוטפות, ניהול האתר נוטה להיזנח. אכן, הוא אינו עומד בראש סדר העדיפויות ובדרך כלל נדחק אי שם לאחור, מה שמתבטא בהזנחה של האתר, בירידת האטרקטיביות שלו, בירידה בדירוג בגוגל, ומכאן לירידה בכמות הפניות המגיעות ממנו לעסק.

יותר מקצועי - יותר טוב

יתרון חשוב נוסף הוא שאת התכנים והשינויים מבצעים אנשי מקצוע העובדים בשיתוף פעולה עם בעל העסק, ומכירים היטב את רצונותיו, צרכיו, הקהל והמוצרים שלו, וכמובן את האתר. ועם כל הכבוד לבעל העסק וכישרונותיו בתחומים הטכניים והשיווקיים, אין ספק שבעל מקצוע יעשה את העבודה טוב יותר והתוצאות בהתאם. כך למשל, מנהל תוכן מקצועי יודע להעלות את התכנים השונים בהתאם לכללי הקידום של גוגל, מבלי לבצע טעויות המובילות לפגיעה בדירוג אלא להיפך – הכנסת תכנים טובים ובזמן הנכון שיתרמו לקידום האתר. בנוסף לכך, הוא יודע לטפל בעניינים הדורשים קצת יותר רקע טכני, שלא תמיד נמצא ברשות בעלי האתר, כמו ביצוע אופטימיזציה לתמונות.

מעבר לכך, בניהול תוכן לאתרים מושם דגש רב על כל הקשור בהנעה לפעולה, עם הדגשים הנכונים, השפה הנכונים, המיקומים הנכונים במאמרים, בעמודים השונים, ליד התמונות וכיוצא בזאת. מכיוון שהשורה התחתונה של האתר היא להביא פניות לעסק, ומכיוון שההנעה לפעולה נעשית באופן מקצועי ורציני, יש סיכוי הרבה יותר גבוה למיצוי הפוטנציאל העסקי המצוי באתר.

ישנם יתרונות נוספים של ניהול תוכן לאתרים באופן מקצועי ואנו נשמח לספר לכם עליהם.

 

 

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1603 SALES@NTT.CO.IL