מערכת ניהול לקוחות - CRM
מסתבכים עם מערכות ניהול "משוכללות" ?
הפכנו את הכל לפשוט !
זה כל כך קל שסבתא שלכם תוכל לעזור לכם לנהל את העסק !
easy manage תאפשר לכם:
|
להכניס יותר מכירות !דרך מודול ניהול מתעניינים תוכל: |
|
לשפר את שירות הלקוחות !דרך מודול ניהול לקוחות יתאפשר לך: |
![]() |
לנהל את העסק בקלות !דרך מודול ניהול משימות ועובדים תוכל: |
תחשבו קל ונוח...
מחירון, פשוט וברור
חינם |
|
עד 100 רשומות (מתעניינים / לקוחות) |
59 ש"ח + מעמ לחודש |
|
עד 2 משתמשים (מנהל + 1 עובדים) |
מערכת ניהול לקוחות CRM
מערכת CRM או מערכת ניהול לקוחות, הינה תוכנה לניהול לקוחות בעסק – כלומר, את המידע לגביהם. למה צריך מערכת שלמה שתעזור לכם במלאכה הזו? שאלה מצוינת!
בשביל לספק את השירות הטוב ביותר
עם קצת מזל והרבה השקעה – יש לכם לקוחות שמאמינים בכם ובמוצר שלכם וסומכים עליכם מספיק בשביל לנהל אתכם מערכת יחסית מקצועית של מוכר ולקוח. והלקוחות שלכם, רוצים לדעת שהם מקבלים את השירות המקצועי, האמין והטוב ביותר שניתן לקבל, במיוחד כשמדובר בכסף שלהם. אז איך אפשר לוודא שאנחנו אכן מספקים עבורם את השירות הטוב ביותר, שמאפשר לנו בין היתר מעקב אחר הזמנות, קבלות וכדומה? ע"י הטעמת תוכנת ניהול לקוחות בעסק. כי לא משנה אם העסק שלכם קטן או גדול, כדאי לכם להכניס לתוכו מערכת CRM.
האם יש מערכת CRM מומלצת? ומה עם CRM לעסקים קטנים? אנחנו בטוחים שיש לכם עוד שאלות רבות בנושא. בכל זאת, אתם בוודאי רוצים שהעסק שלכם ימשיך לגדול ולהתפתח ואנחנו יכולים לעזור! אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום ונשמח לחזור אליכם הקדם עם תשובות לכל השאלות!