הסבר:
כאשר  עותק של מיילים נשמר על השרת, הדבר עלול לגרום להצפה של חשבון האחסון שעליו יושב הדוא"ל.
הדבר יכול לגרום לעיכוב בקבלת המיילים ועוד תקלות.
יש לזה פיתרון מאוד פשוט. להלן מדריך קצרצר כיצד לטפל בבעיה.
יש לשים לב! הטיפול מתבצע מה- OUTLOOK שעליו מותקנת התיבה.

שימו לב,

ההוראות הבאות נכונות עבור outlook 2007,
במידה והתיבה מותקנת על outlook 2010  או 2013 יש לבצע את אותם הצעדים,
ההבדל הוא שמגיעים לשם דרך "קובץ" > "הגדרות חשבון" > "הגדרות חשבון"

 

הוראות:
 1.      כניסה לאאוטלוק

 2.  בתפריט העליון, לחיצה על כלים

3.    לחיצה על הגדרות חשבון -   


4.     לחיצה כפולה על החשבון שאותו אתה רוצה לערוך (החשבון המלא) 

5.      לחיצה על הגדרות נוספות - 

6.    סמנו את הקוביה הראשונה "השאר עותק של הודעות..." כמתואר בתמונה.
       סמנו גם את שתי הקוביות מתחתיה והגדירו שמירת עותק ליום אחד בלבד כמתואר בתמונה:

7.      לחצו על "הבא" ו"סיום".

הערה כללית כל הדואר שנשלח לתיבה נשמר אוטומטית ע"ג המחשב ולכן אין צורך לשמור עותק של ההודעות על השרת.

כמו"כ, במידה והתיבה מוגדרת ביותר ממקום אחד (לדוג' על שני מחשבים או מחשב וסמארטפון), יש להגדיר בכל המקומות שמירת עותק למשך יומיים.

דבר נוסף, לעיתים, לאחר עדכון של האתר ולאחר שאנו רואים גירסה שהתעדכנה (פורסמה), בטלפונים ניידים עדיין מוצגת גרסה ישנה.

לכן, יש לנקות את הזיכרון של הדפדפן בטלפון, או להמתין יום לעדכון אוטומטי שהמערכת מבצעת.

 

האם מידע זה היה שימושי?