כל הטפסים נשלחים דרך מערכת NTT, דרך קובץ ייעודי האחראי לקידוד utf:
https://www.ntt.co.il/code/form_submit_utf.php

שלב 1: יצרירת טמפלט

עבור דף צור קשר, מומלץ ליצור טמפלט נפרד על מנת שהעריכה של קוד ה html תהיה נוחה ונגישה.
עבור טפסים המצויים בדפי תוכן ספציפיים, מומלץ להזין את קוד ה html שלהם, באחד מאזורי הריסיילר.

שלב 2: חיבור הטפסים לקוד מערכת

על מנת להשמיש את הטפסים, יש להטמיע את הקוד הבא, בתוך תגית ה form שעוטפת את הטופס.
action="https://www.ntt.co.il/code/form_submit_utf.php"

שלב 3: הגדרות שליחה

בכל טופס יש להגדיר את הפרמטרים הבאים:

  1. כתובת המייל אליה ישלח הטופס: כתובת המייל נשלפת מתוך השדה ״דוא״ל למשלוח הטפסים״ שנמצא תחת ״הגדרות טופס״ באזור ״הדרות אתר״ (בתפריט הימני של במערכת).
    מתחת לשדה הנ״ל, ישנה תגית מערכת אותה יש להטמיע בטופס באופן הבא:
  2. דף מענה לצור קשר:
    לא הוגדר דף מענה - במידה ולא מגדירים לאתר מענה לצור קשר, לאחר שליחת הטופס יוחזר הגולש לדומיין הראשי של האתר.
    שימוש בדף מענה שהוגדר בהגדרות אתר - בכדי לעשות שימוש באופציה זו, יש להגדיר תחילה את דף המענה באמצעות כניסה לאזור ״הגדרות אתר״ > הגדרות טופס > בשדה ״דף מענה לטופס״ יש לבחור בדף הרצוי > ״שמירה״.
    מתחת לשדה הנ״ל, ישנה תגית מערכת אותה יש להטמיע בטופס באופן הבא:

    דף מענה ייחודי עבור טופס ספציפי - בתגית המיועדת בטופס, יש להטמיע את כתובת המייל באופן הבא:
    • ​infonttshtrudelbetagroupnttnekudaconttnekudail (מייצג את הכתובת info@betagroup.co.il )
    • הסימן "." מוחלף על ידי הביטוי "nttnekuda"

    • הסימן "@" מוחלף על ידי הביטוי "nttshtrudel"

  3. לאחר שגולש ממלא טופס יצירת קשר באתר, מגיע מייל לדוא"ל שהוגדר במערכת הניהול עם פרטי הפנייה (דוא"ל למשלוח הטפסים).

    בברירת המחדל, נושא המייל הוא "טופס נשלח מהאתר שלך".

    על מנת לשנות את נושא המייל יש להוסיף את ה-input הבא ולשנות את Test לנושא הרצוי (אופציונלי, לא תגית חובה):

     input type="hidden" name="Email-title" value="Test"

שלב 4: חיבור למערכת ntt

טפסים אשר הוגדר להם קוד האתר, ישמרו במערכת הניהול NTT תחת "פניות מהאתר".
קוד האתר מוגדר באופן הבא:

דוגמא לטופס סטנדרטי:

 

האם מידע זה היה שימושי?