איך להצליח באינטרנט ? ואיך זה קשור לביטוי עצמי ולאתר שלכם- צעד ראשון


איך להצליח באינטרנט ? ואיך זה קשור לביטוי עצמי ולאתר שלכם (צעד ראשון)

מעל שתים עשרה שנים של עשיה באותו התחום מאפשרת לראות מגמות. לראות מה מצליח ומה נותר בחלוף הזמן. זה לא אומר שמה שהיה הוא שיהיה, אך יש פעולות שניתן לזהות בבירור שעובדות ואחרות שלא.

בין פלטפורמות הפרסום השונות והאפשרויות שהיו - אפשרות אחת נשארה וסביר שתשאר. האתר שלכם.

אתרים לניידים באו והלכו, אינקסים שונים באו והלכו (netex.co.il, YBAY, קהילת דמרקר עסקים, דפי זהב, MYSPACE, yahoo וכו) אבל אתר אינטרנט של בעל עסק - תמיד נשאר.

מי שיסתמך רק על פלטפורמה חיצונית (אינקסים למינהם) עבור הפרסום שלו, יכול לקבל פירות רגעיים, או למספר שנים - אך סביר שמתישהו יצטרך לבנות שוב את כל התדמית והמוניטין שלו מחדש עם השינויים וסיום חיי הפלטפורמה.

אתר אינטרנט עסקי שלכם והדומיין שלכם, בהיותו "גוף" בבעלות ושליטה מלאה שלכם תמיד ישאר - לפעמים קשה לראות את זה אל מול ענקים כמו גוגל ופייסבוק - אך המציאות מראה שענקים עולים ויורדים.

אז מה אפשר לעשות ?

לעשות את המיטב עם האתר שלכם, הוא מייצג את מי שאתם - האתר הוא החלון דרכו ספקים, לקוחות קיימים ומתעניינים מבינים מה אתם וגם כמה אתם משקיעים בעצמכם

ליצור אתר טוב שמעביר מסר דורש מאיתנו מאמץ והשקה - וזה גם מה שמבדיל את מי שמצליח באינטרנט ממי שמוותר - ההשקעה הזו בסופו של דבר ניכרת, הייחוד שלכם מצליח לעבור לעומת אתרים אחרים שפחות.

זה לא חייב להיות עיצוב מרהיב או אפקטים מיוחדים - גם פעם וגם היום - הרבה ממה שעובר ללקוח זה התוכן.

 

אלו המילים שיוצאות מליבם שיש להם את הפוטנציאל למגנט אליכם את האנשים, העסקים ולקוחות שמחפשים אתכם.

כולם מחפשים נותני שירות, וכל הזמן - המטרה שלכם צריכה להיות לאפשר למחפשים אלו למצוא אתכם בקלות ולהתרשם האם אתם מתאימים אחד לשני.

חיבור בין לקוח לספק צריך להיות הדדי - חיבור הדדי ייצר את התוצאה הטובה ביותר עבור שני הצדדים.

 

אז איך להצליח באינטרנט ? תבטאו את עצמכם

תהפכו את האתר שלכם למקום שמציג את כל היופי והאיכות של מה שאתם עושים,  ומעביר את מי שאתם ואת אופי החברה. ואם כתיבה ועיצוב זה לא הצד החזק שלכם - תמצאו את כותב התוכן שאתם מתחברים אליו ויכול להעביר את המסר שלכם

זו לא השקעה גדולה, ולרוב היא לא נראת חשובה - אבל כשרואים את התוצאה ומקבלים פידבקים מלקוחות - מתחילים להבין את הערך של המילה הכתובה והתוכן של האתר שלכם.

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1605 SALES@NTT.CO.IL
//