מה זה PREFORMANCE MARKETING


עולם השיווק הדיגיטלי שינה מן הקצה אל הקצה את הדרך שבה מבצעים שיווק. אחת הדוגמאות המובהקות לכך היא ה- PREFORMANCE MARKETING. המשמעות של שיטה זו היא שכל פעולה שלכם נמדדת ומחושבת. כך אתם משלמים רק על פעולות שמבוצעות ולא על הפרסום עצמו. ניתן לקבוע כי התשלום יהיה על כמות צפיות במודעה שלכם, על מכירה שתנבע כתוצאה מהפרסום שלכם או על ליד שתקבלו כתוצאה מהמודעות שלכם.

במה שונה PREFORMANCE MARKETING מאפיקי השיווק הישנים?

הגדולה של PREFORMANCE MARKETING היא העובדה כי היא הופכת את כול מסעות הפרסום למדידים. כך אתם יכולים לקבוע מראש כמה אתם רוצים להוציא על קמפיין הפרסום שלכם, לדעת כמה מכירות היו כתוצאה מהפרסום שלכם ולדעת מהו ה-ROI  שלכם. אלו הם יכולות רבות משמעות ההופכים את הפרסום בשיטת PREFORMANCE MARKETING לבעלי ערך עצום. חשוב לומר כי מדידה של הביצועים שלכם אפשרית רק באינטרנט ובעולם השיווק הדיגיטלי. כאשר אתם מפרסמים ברדיו, בטלוויזיה או בעיתונות אתם לעולם לא תדעו כמה אנשים נחשפו למודעה שלכם, כמה אנשים קנו מוצרים חדשים על סמך הפרסום שלכם וכמה רווח השגתם כתוצאה מהפרסום. לא רק זאת אלא שבאמצעות PREFORMANCE MARKETING גם עסקים קטנים יכולים לפרסם בתקציבים נמוכים ועדיין להגיע לקהל עצום. עולמות הפרסום הישנים היו מועדון סגור של חברות גדולות מכיוון שהם דרשו תקציבי עתיק אך עולם השיווק הדיגיטלי מאפשר גם לעסק קטן לבצע פרסום ממוקד לקוח בהשקעה קטנה יחסית וכך להגיע לקהלים עצומים.

היתרונות של השיטה

אז מה הופך את ה- PREFORMANCE MARKETINGלשיטה כה טובה? ראשית לא ניתן להתעלם מהעובדה כי הכול מדיד וכך אנחנו מקבלים נתונים מדויקים על הקמפיין שלנו. אך זו הצגה חלקית של התמונה, העובדה כי הכול מדיד מאפשרת לנו לשפר את הקמפיין שלנו בזמן אמת וכך להוציא את הכסף שלנו יותר בחכמה ולהגיע לקהלים חדשים. חשוב להבין כי למעשה ה- PREFORMANCE MARKETING החזירה את הכוח למפרסמים ומאפשרת לפרסם בצורה הרבה יותר חכמה ומושכלת. העובדה כי ניתן ליצור קשר ברור בין הקמפיין הפרסומי שלנו ובין הרווח שלנו היא רבת משמעות ומאפשרת לנו להגיע לתובנות מרחיקות לכת.

כיצד נבטיח כי ה- PREFORMANCE MARKETING מתבצע כראוי?

חשוב להבין כי להבדיל מקמפיינים בפלטפורמות ישנות ה- PREFORMANCE MARKETING מביאה עמה גודש עצום של נתונים. הנתונים הללו צריכים להיות מנותחים ועלינו להבין את המשמעויות שלהם ולהסיק מהם מסקנות. לצורך כך יש צורך באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. כל איש פרסום העוסק בעולם השיווק הדיגיטלי צריך להבין לעומק את הנתונים שהוא אוסף ולדעת לנתחם בצורה מקצועית ואיכותית. על כן ישנה משמעות אדירה לחברת הפרסום שבה אתם בוחרים וזאת בכדי להבטיח כי אנשי הפרסום שלה יבצעו את עבודתם בצורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר שיש.

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1605 SALES@NTT.CO.IL
//