בניית אתרים - [10 החוקים] לבניית אתר עסקי שממיר גולשים ללקוחות


בימים אלה נוכחות ברשת היא הכרחית לכל עסק, אפילו לחנויות מקומיות שלא מוכרות את הסחורה שלהם באינטרנט. מחקרים מראים ש-97% מהלקוחות מחפשים עסקים מקומיים ברשת. בעשור השני של המאה ה-21 בניית אתרים נהפכה לעניין נגיש מתמיד - ונותני שירות בניית אתרים נהיו נפוצים. עם זאת, לא כל שירות בניית אתרים שנמצא בשוק מחייב בקבלת אתר איכותי בסופו של דבר - ולכן חשוב לוודא מראש שהאתר שלכם יעמוד בקריטריונים הבאים:

 

 


1. בניית אתר רספונסיבי לנייד

ב -2016 דווח כי יותר מ -62% מהקונים ברשת ביצעו רכישות באמצעות הטלפונים הסלולריים שלהם, והנתונים הסטטיסטיים לשנת 2016 מראים כי למעלה מ-90% מהקונים משתמשים בסמארטפונים שלהם גם בחנויות קמעוניות להשוואת מחירים ולסקירת מוצרים. יתר על כן, 40 אחוזים מהצרכנים ילכו למתחרים אם יש להם ניסיון רע עם אתר האינטרנט שלכם בסלולר.
"אם אתה מתכנן להפעיל אתר eCommerce מוצלח, או כל אתר אינטרנט, אתה בהחלט חייב לספק חוויית גלישה מעולה למשתמשים ניידים"

 

2. אתר שקל למצוא

חשוב להשקיע מחשבה בדומיין [כתובת אתר] המתאר את העסק שלכם או את שם החברה שלכם באופן ברור. ניתן גם להחזיק במספר דומיינים שכולם מובילים לאתר שלכם. שם הדומיין חייב להיות קל לשינון ומובן - דבר שיאפשר בניית קהילה החוזרת על בסיס קבוע לאתר שלך.

אם עדיין אין לכם דומיין לאתר - תוכלו לעשות זאת בקלות כאן: בדיקת זמינות של דומיין או רכישת דומיין

 

3. מיקום פרטי יצירת הקשר בחלק העליון של האתר

אם העסק שלכם תלוי ביכולת של אנשים ליצור איתכם או עם צוות המכירות שלכם קשר, שימו את פרטי ההתקשרות במקום שבו הם יכולים למצוא אותם בקלות. "פרטי הקשר שלך צריכים להיות גלויים, רצוי בחלק העליון של דף הבית באתר, כך המבקרים לא צריכים להתאמץ בחיפש מספר טלפון או כתובת אם הם רוצים ליצור קשר עם העסק". אם אתם משתמשים ברשתות החברתיות כדי להתחבר ללקוחות, הקפידו לשים קישורים אליהן בכותרת העליונה או התחתונה, שם הם יימצאו בקלות.

 

4. ניווט פשוט באתר

המלצה שיישום שלה יזרז את בניית הקהילה סביב האתר שלכם - חשוב להגביל את תפריט הניווט העליון באתר לעד חמש קטגוריות ברורות - אשר מהן נפתחות רשימות של דפים רלוונטיים. בנוסף, חשוב לספק דרך ברורה לחזור לדף הבית - לא משנה היכן הגולשים נמצאים באתר. כשהגולשים לא צריכים לחשוב יותר מדי איך להגיע לדפים מסוימים - הם מתרכזים בתוכן עצמו, ובעקבותיו גם בבניית דעה אותנטית לגביכם וקניית המוצרים שלכם. 

 

5. עיצוב מדוקדק בדפי האתר

הקוראים צריכים להיות מסוגלים להבין את ההקשרים באתר האינטרנט בו הם גולשים. אם האתר מציג יותר מדי מידע בו זמנית, הוא מעמיס על המוח, ולכן הגולשים באתר מתקשים לזכור את המידע החדש. חשוב להקפיד על איזון בין טקסט ותמונות - כך שהדף יהיה ברור, ומחולק באופן קריא. הדרך היעילה ביותר להשאיר את עמודי האתר שלכם ברורים - היא להוריד כל אובייקט שלא הכרחי לאותו הדף: כמו קישורים, כפתורים ותפריטי צד שלא קשורים לתוכן בדף הנוכחי

 

6. ודאו שהתוכן באתר שלכם מדויק

מיותר לומר שמידע לא מדויק עלול לכבות את הלקוחות שלכם - אם מספר הטלפון של העסק שגוי, המידע על המוצר מיושן, או אפילו אם מופיעות טעויות דקדוק פשוטות. לא רק שחשוב לשייף ולוודא כל דף לפני שהוא מפורסם באתר, אלא גם קריטי לבדוק מעת לעת כל דף - במיוחד לאחר ביצוע עדכוני תשתית באתר.

 

7. כבדו את הצורך במהירות האתר

סקר שנערך לאחרונה חשף כי 88% מהנסקרים הודו שיש להם קשר שלילי למותגים בעלי אתרי אינטרנט איטיים. יתר על כן, 28 אחוזים מהנשאלים קבעו כי הם יגלשו ויקנו באתר של עסק מתחרה אם האתר הראשון בו ביקרו נטען לאט מדי. ודאו שהאתר שלכם פועל בצורה חלקה על ידי שמירה על תוכנה מעודכנת, אופטימיזציה של קטעי וידאו ותמונות עבור טעינה מהירה יותר, וכן באמצעות אחסון אתרים מעולה.

 

8. קריאה לפעולה ברורה בדפי האתר

חשוב שכל דף באתר שלכם יעודד את הקורא לעשות משהו - להתקשר, להירשם לשירות, לקנות מוצר, להוריד קובץ. הקפידו להוסיף הזמנה ברורה לעשות זאת באמצעות כפתור, טופס או קישור ברורים. תוכלו לגרום לטופס או לכפתור "לעקוב" אחרי הקוראים בזמן הגלילה שלו בדף - ובכך לוודא שהם לא מפספסים אותם.

 

9. שמרו על עיצוב אתר פשוט!

בהמשך לטיפ מספר 5 - חשוב לא להסיח את דעתם של הגולשים: הגבילו את השימוש בגופנים, צבעים תפריטים ואנימציות, שיכולים להסית את דעת הגולש ממטרת העל של דף האינטרנט. פסקאות קצרות וחלוקה לנקודות יכולות להפוך את המידע ליותר קריא. ככלל אצבע - נסו לשמור על פסקאות קצרות יותר משש שורות.

 

10. הישארו אישיים 

בדיוק כפי שחנויות פיזיות משקיעות המון בעיצוב ובחוויה האישית שהם מעניקים לצרכנים שלהם, אתרי מסחר אלקטרוני חייבים ליצור חוויה אישית באיכות גבוהה. כיוצא מכך, לדוגמא, חשוב שדף האודות באתר יהיה יותר ממקטע טקסט קר - כתבו טקסט בשפה חמה ובגובה העיניים, והוסיפו תמונה מעולה שלכם או של הצוות שלכם. הרבה לקוחות רוצים לדעת שיש אדם אמיתי שעומד לעבוד איתם. עודדו דיונים, אפשרו לקהל שלכם לפנות אליכם בקלות ולקבל תגובה במהירות.

 

לסיכום

בניית אתר עסקי דורשת מחשבה רבה, ויש להקדיש תשומת לב לפרטים הקטנים - בכדי לוודא שהחוויה שהגולשים ולהקוחות שלכם מקבלים היא חמה, פשוטה, ומהירה.

במידה ואתם מחפשים חברה שמספקת בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר - תוכלו לבחור בצורך שלכם מבין האפשרויות הבאות ולקבל מענה מדויק ומהיר:

בניית אתרים לעסקים, הקמת אתרים תדמיתיים, פיתוח אתרים יוקרתיים.

צרו איתנו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1603 SALES@NTT.CO.IL