יחסי המרה ואיך הם משפיעים על האתר שלך

יחסי המרה באתר אינטרנט המיועד לשיווק מוצר או שירות מסוים, מתארים את אחוז המשתמשים אשר רכשו את המוצר שלך, ביחס למספר המשתמשים שביקרו באתר שלך. הכוונה היא בעצם להבין כיצד באה לידי ביטוי הפעילות המכירתית באתר שלך, אליה אתה כבעל עסק מכוון כמטרה עליונה.

יותר ממכירות

חשיבות הבנת יחסי ההמרה באתר שלך היא הרבה מעבר למדד המכירות בלבד. באמצעות בחינה של יחסי ההמרה, תוכל לקבל מידע כיצד נראה האתר שלך מבחוץ וכיצד הוא נמדד בעיני המשתמשים. האם מהירות התגובה של מעבר בין העמודים בו הינה מהירה או מייגעת? האם תהליך הרכישה בו הוא מהיר מספיק ומספק לא רק אבטחת רכישה אלא גם את תחושת הביטחון ללקוח? פרמטרים שכאלה יכולים להשפיע המון על יחסי ההמרה באתר שלך ולנתב את האופן בו המשתמשים גולשים בתוכו. נוסף על מידע זה, יחסי ההמרה באתר שלך מעידים גם על איכות התנועה בו. מה הכוונה? ובכן, תוכל לדעת אם הגולשים באתר הם אכן קהל היעד הרלוונטי שלך, אשר אליו אתה מכוון. אם הגולשים לא תואמים את המאפיינים של אלו אליהם אתה מבקש להגיע, אתה בעצם מפסיד רכישות פוטנציאליות ורווחים עתידיים.

מיטוב האתר

ככל שתבין יותר את הנתונים שמציגים יחסי ההמרה באתר שלך, כך תוכל למטב אותו באופן חכם ואפקטיבי יותר. למשל, אם תהליך הרכישה באתר נתקל באיטיות מסוימת או בתקלות טכניות, תוכל להיעזר באיש מקצוע שיפתור עבורך את המכשלה הזו ויאפשר תנועה קולחת יותר במהלך הרכישה. בנוסף, תוכל גם לשפר את הנראות של האתר שלך שיובילו ליחסי המרה גבוהים יותר, באמצעות הצגת תמונות מוצרים וביקורות חיוביות, שימשכו אחריהן משתמשים פוטנציאליים נוספים.

מעוניין לשדרג את יחסי ההמרה באתר שלך? פנה אלינו: