פתיחת קריאת שרות מאפשרת לכם לפנות אלינו בקלות ובכל שעה על מנת להסביר לנו בצורה ממוקדת לאיזה שרות אתם נזקקים.

קריאת שרות יכולה להתבצע מתוך מערכת הניהול, או דרך אתר התמיכה.
במערכת הניהול תוכלו למצוא את הכפתור בתפריט העליון של מערכת הניהול > עזרה > פתח קריאת שרות.
באתר עזרה, תוכל למצוא בכל אחד מדפי האתר, בצד שמאל את הכפתור ״קריאת שרות״.

שימו לב, ככל שתהיו יותר ממוקדים, כך נוכל לסייע לכם מהר יותר לפתור את הבעיה בצורה אולטימטיבית.

האם מידע זה היה שימושי?