תגיות לגוגל:

בכל דף תוכן במערכת, מוטמעים שדות ייעודיים, תחת הכותרת ״ SEO - מאפייני קידום״ שמטרתם לקלוט מילים לקידום הדף:

  • כותרת הדף- יכנס לתוך תגית title
  • תיאור הדף- יכנס לתוך ה-content של תגית description:

meta name="description" content="תיאור הדף"

כותרת ותיאור הדף אלו תגיות שגוגל סורק עבור כותרת ותיאור תוצאות החיפוש.

  • מילות מפתח-יכנס לתוך ה-content של תגית keywords

 

תגיות לפייסבוק:

יש להטמיע במאסטר, כרגע אין מקום ייעודי לכך במערכת הניהול.

"meta property="og:type" content="website

"meta property="og:title" content="הבית של העסקים הקטנים - NTT

meta property="og:description" content="NTT הבית של העסקים הקטנים. הכל במקום אחד: ליווי מקצועי צמוד, אחסון, דומיין ואתר רספונסיבי ומרשים! תוך 20 שניות יהיה לך אתר!"

האם מידע זה היה שימושי?